fredag 1. februar 2008

Ny PC!


Nå har jeg fått den nye PC'n min. Og jeg føler meg ordentlig nerdete her jeg sitter med en selvbygga PC og 20-tommers widescreen flatskjerm...
Det gikk jo ikke helt smertefritt å bygge PC, da...jeg skal ikke kjede alle med nerdeprat, men vi kan si det sånn at jeg hadde gjort noe galt og fikk kortsluttning. Ante ikke hva jeg hadde gjort galt, helt til en kompis kom med replikken: "ja, det er jo ikke så veldig mye som er mulig å gjøre galt, da, hvis du ikke er sånn som K. Som glemmer å sette inn avstandsskruene mellom kabinettet og hovedkortet..." Min reaksjon var noe i nærheten av: "æææh...avstandsskruer? Det har vi ikke sett..."
Nåja. Det gikk bra. Og så har jeg lagt inn ubuntu, så det er ikke for ingenting at jeg føler meg nerdete. Men Windows er bare pokkers så dyrt og ikke minst, microsoft hater meg, virker det som.

Å få overført alle filene mine fra den gamle til den nye maskina tok litt tid, men nå er jeg ferdig, og det er fint.

1 kommentar:

Monica Therese sa...

Nice ny pc!! Jeg var skikkelig happy når jeg kunne bytte ut min oxo =) Kjærestevottene dine var flotte farger på!!