søndag 17. februar 2008

Februar-sokkene ferdig!

Jepp! Da var jeg ferdig med sokkene for denne måneden. Oppskrifta kan du finne her.
De var lettstrikka og ble ganske fine om jeg må få si det selv. De er som tidligere sagt strikka begge to samtidig. Det er en teknikk som jeg har begynt å bli skikkelig glad i. Da går det fortere å strikke to sokker enn det ville gjort hvis jeg strikka de hver for seg, selv om det ikke går helt halvparten så fort.
Jeppjepp. Jeg har kallt dette paret for "rosenborgsokkene" de er til lillesøstra mi, som er supporter. (jeg for min del bryr meg heller lite om fotball).

5 kommentarer:

Monica Therese sa...

Så tøffe de var =)

Ankafurb sa...

takketakk

Magaki sa...

De var morsomme :))

jogusi sa...

Fine sokker. De gjør seg med striper også. God helg.

Fidus sa...

Jeg tenkte faktisk Rosenborg med en gang jeg så sokkene dine... tøft med striper!