lørdag 9. februar 2008

Award!


Jeg fikk denne awarden fra Figgapia for lenge siden, men det hadde gått meg hus forbi! Tusen takk! Fint å vite at noen liker det jeg driver med. Trodde nesten ikke denne bloggen ble lest av noen, jeg... Reglene sier at jeg nå må nominere ti stykker...jeg har nominert:
Papirkurven
Bonkjærringa
9na
Felisi
Inghild
Rigmor

Ellers, så føler jeg at alle jeg hadde lyst til å nominere har fått denne. Det er jo litt synd, kanskje...

I dag dumpa pakken fra min hemmelige venn på Norsk strikkeforum ned i postkassa vår. Det var tre nøster med pt2 og ei oppskrift på lappetøfler. Det var ganske praktisk, så slipper jeg å skrive ut den...
Jeg måtte lete litt før jeg fant ut hvem min hemmelige venn er, men jeg tror det er Rigmor. Håper jeg har rett. Helt fantastisk pakke, You made my day.

1 kommentar:

Penelene sa...

Heldig som har fått både pakke og award. Fin blogg du har! Likte spesielt vottene - og jentejakka ser jo helt nydelig ut.