tirsdag 19. februar 2008

Ferdig!



Jepp!
Da var jeg helt ferdig med jentejakka.
Etter at den ble tova ble jeg enda mer glad i den. (den er vakker)
Så har jeg sydd på glidelåsen i dag. Det ble veldig glad!
Når det gjelder farger, så er det nok de i detalj-bildet som er riktigst.
Håper søskenbarnet mitt blir glad for den. Hun skal få den på fredag. Nå har jeg fått fryktelig lyst til å strikke en liknende til søstra. Hun er litt mindre, så hun skal få noe som likner. Hvis jeg får tid og motivasjon, for ikke så snakke om at jeg må bli ferdig med skjerfet jeg jobber med til min kjære først.
Andre nyheter:
Jeg sto på teoriprøven for bil i dag. Så nå er det bare å vente på å få oppkjøring. Jeg fikk fem feil av sju lovlige. Sist gang fikk jeg tolv feil (det var litt flaut).
*danse rundt*

3 kommentarer:

frøken ij sa...

søt jakke du har lagd. bra jobba :)

Monica Therese sa...

Jakken ble jo kjempe fin den,masse arbeid og nice detaljer =)

Havfrua sa...

Denne var utrolig nydelig. Du har så kjempemye fint her.