søndag 20. januar 2008

kjærestevotter


Enderlig ble jeg ferdig med disse kjærestevottene. De er strikket i marisol på pinne nummer 3. Tror ikke jeg har blitt så fornøyd med noen votter noen gang. Den med grønn og rosa er til meg, mens de med grønn og blått er til R. Den i midten skal være i midten.

Tror jeg må begynne å dampe det jeg strikker oftere, det var første gang på lenge jeg gjorde det og det ble skikkelig fint! (vives desverre ikke på bildet, tror jeg)
Hvis du vil ha mønster, så kan jeg sende deg, jeg har det her, men det er for mye til å legge inn her nå.

4 kommentarer:

Figgapia sa...

Flotte kjærestevotter. Kanskje jeg også skal strikke slike, har jo tenkt på det lenge.

Principessa sa...

Hei, flotte votter. Du seier du kan sende oppskrift, den kunne jeg godt tenkt meg :-) Kan du sende den til meg?

Principessa sa...

Bruk gjerne e-post...

SillaStrikk sa...

Hei:)
Jeg skulle gjerne hatt mønster på de flotte kjærlighertsvottene!!! Har du mulighet for å sende de på mail til meg e.l??

Flott kimono forresten:)