torsdag 14. februar 2008

Snart ferdig

I gårkveld (eller, det var nærmere midt på natta, men hvem bryr seg) ble jeg ferdig med å feste alle trådene i jentejakka. Nå begynner jeg å bli veldig fornøyd med meg selv, her.
Og med tanke på at jeg VIRKELIG misliker å feste så mange tråder, så er det nærmest en stor bragd. Nå må jeg bare kvinne meg opp til å få tova jakka. Det er bare en ting jeg er litt misfornøyd med på dette stadiet, og det er kragen, som føles helt feil, men jeg regner med at dette ordner seg når jeg får tova og dampa det.

3 kommentarer:

Eilen sa...

Så fin!!! :) Gleder meg til å se når den er tova, men lover veldig bra nå alt. :)

Monica Therese sa...

Jakken ble jo kjempefin jo =) gleder meg til å se den tovet =)

LiseH sa...

Lekkert!!
Spent på det endelige resultatet :-)!