onsdag 7. mai 2008

Månedens tema

I april på Norsk strikkeforum, var temaet "ovenkroppen"
Og gjett hvem som vant!
tjihi...det er lenge siden jeg har vunnet noe som helst, egentlig, så det var ganske fint.
Jeg vant med flower basket-sjalet mitt.
Det andre bidraget mitt, var Hoodien min. Egentlig er jeg mer fornøyd med den, men forumet har talt...
Fornøyd er jeg uansett.*stolt av seg selv*
Nå lurer jeg bare på hva jeg egentlig skal strikke til månedens tema i mai...tema er "regnbuens farger" Har kjøpt garn, men vet ikke helt nøyaktig hva jeg skal strikke...det kan jeg jo heller ikke si noe om, men det får bare være...

3 kommentarer:

frøken ij sa...

flott jakke og sjal du har strikket :) hvilket garn har du brukt på sjalet?

jogusi sa...

Kjempefine sjal og Hoodi. Gratulerer med seieren. Ha ei fin helg.

Monica Therese sa...

Syntes begge deler var skikkelig flotte jeg =)