torsdag 22. mai 2008

Følte det var på tide med en oppdattering.


Jepp, det gjorde jeg.
På mandag spurte mamma om jeg hadde tid til å strikke en bolero til henne til fredag..."jadda, det er ikke no' problem" svarte jeg...dum som jeg er...
jeg er litt over halvveis og håper på å bli ferdig med selve strikkinga uttpå morraskvisten i morra en gang, så kan jeg slenge den til toving i maskina i morra, og så er den forhåpentlig vis tørr til hun kommer å henter den før den festen hun skal på...hehe jeg og optimismen min...

I dag fikk jeg dessuten det som egentlig var mai-pakken fra min strikkekompis på NSF den forrige viste seg å være fra april...
Det var med en pakke til med Nescafé-pulver, men den har jeg drukket opp...så ivrig var jeg...
Jeg tror kanskje at det er Bonkjærringa som er min strikkekompis denne gangen.
Tjolahopp!

2 kommentarer:

Beate sa...

Boleroen ser kjempe flott ut. Du er modig som tar sånne oppdrag med så liten tid. Håper den blir ferdig i tide :)

Frk.Badegakk sa...

Takk for kjempehyggelig kommentar på jakka mi! Jeg har sikla litt på ei jakke til i det heftet. Nr: 19606...
Meeeeeen, det får vente litt kanskje...;P

Å strikke på tilmålt tid er forresten skummelt. Pass deg for sånt:P