fredag 28. mars 2008

Sokker, sko og garn


Da er jeg ferdig med mars-sokkene. Og ikke et sekund fortidlig, føles det som...
Det er jo snart april...
Sirkel-sokkene var ikke så vanskelige å strikke, egentlig. Og de ble ganske fine. Det tøffeste med de, er likevel hælen. Den er spesiell, og sikkert litt mer slitesterk enn den vanlige...
De var egentlig morsome å strikke også...Og så ser de litt annerledes ut.
De er strikket i fabel på pinne 2,5.



Mitt andre prosjekt, er et par sko.
Nei, de er ikke strikka. Jeg kjøpte et par sko på tirsdag, de var orginalt rosa, men jeg kjøpte de på grunn av formen, som egentlig er helt ordinær. Ideen min var å male på de. Og jeg er nå nesten ferdig med den venstre. Den skal bare spraylakkeres, men det skal jeg vente med til jeg blir ferdig med den høyre også...
Det er et litt annerledes prosjekt,morsomt og utfordrende. Og før du spør; Ja, jeg skal bruke dem...


Til slutt: på torsdag fikk jeg håndteinen min. Det er bestefaren til Garnkurven som har lagd den. Flinke mannen. Og oioioi, så gøy det er å spinne! Det er nesten litt som magi! Garnet bare dukker opp mellom fingrene dine...Jeg er helt frelst! (det er helt sant)!PS: I kveld skal jeg på Pirumkonsert, man gleder seg.

3 kommentarer:

Monica Therese sa...

skoene var skikkelig rocka jeg =)
Man må være kvinne for sin hatt,eller skal man si sko?? for å kunne bruke dem =)

jogusi sa...

Kjempefine sokker og så nydelige farger. Liker godt grønt. Ha ei fin uke.

amylin sa...

Fine sokker og morsomme sko! Ha en kreativ uke!