mandag 24. mars 2008

Produksjon i påska

Jepp.
I påska var jeg "hun som strikker" på leir. Det gikk en standing joke om at du aldri så meg med det samme strikketøyet...

Ihvertfall.
Produksjonen i påska har vært som følger:

Jeg har gjort ferdig tunikaen til kusine bitteliten, den skal nå bare toves og få glidelås. Det har vært fryktelig gøy å jobbe med, og den blir så fin! *sukke*

Den ene mars- sokken er ferdig, nå må jeg bare sette i gang å bli ferdig med den andre før april dukker opp...

Skjerfet til fetter blåruss er nesten ferdig, mangler omtrendt 20cm... blir ferdig med det mens den andre eleven kjører på langkjøringa som er på onsdag. Det er egentlig skikkelig gøy å strikke, bortsett fra at det blir litt ensformig iblandt.

Så dukka det opp en uventet greie:

MiniM, som er ei jente som var på påskeleir, spurte om jeg kunne strikke en "mobilsokk" til henne. Det var selvfølgelig ikke meg imot, men jeg jobba en stund med det for å få det sånn som jeg ville ha det, og vips så ble det en mobilvott med selbumønster. LilleL ville også ha en, så jeg fikk nummeret hennes, og når jeg er ferdig med hennes, skal jeg skrive en melding og få adressen hennes, sånn at jeg kan sende den til henne.

2 kommentarer:

Beate sa...

Så produktiv du har vært i påska. Godt med slike dager hvor man kan kose seg med masse håndarbeid :)

Morsomme mobilsokker!

Monica Therese sa...

Skikkelig tøff mobil vott!! Heldige jenta ;) Ser ut som om du har hatt nok å gjøre på i påsken da!!