søndag 9. juni 2013

Smykker

Dette er offisielt ikke lenger en ren håndarbeidsblogg, men heller "hva-jeg-tenker-på-i-dag-blogg". Det er riktignok ofte håndarbeid, men også en hel del andre ting. Dette er noe av grunnen til at jeg ikke har vært flink til å blogge ofte før heller. Hvis jeg har hatt strikketørke, så har jeg ikke blogga...

Men altså: i går kom to smykker jeg har venta på. De er kjøpt på dftba.com og jeg føler at jeg har venta leeenge, men det har jeg sikkert ikke.
Og så tok jeg et bilde der alle fandomsmykkene mine henger sammen (med andre smykker også) på badeveggen min.
(instagram for the win!)
Her henger dftba- ampersand- og dødstalismanenesmykket, sammen med korset, sykkelen og nederst i bildet går det såvidt an å se sonic screwdriver-smykket også, gitt....nesten så det burde vært delt på tumblr (det tror jeg at jeg skal gjøre...)
Men nå kan jeg ihvertfall gå rundt og minne folk om at de ikke må glemme å være storartet.

In other news: 
For å slutte å være så lei av mat ble det bestemt at jeg skulle begynne å planlegge hva vi skal spise og dessuten lage maten. Og prøve å gjøre meg litt flid med det, sånn at det føles litt som kunst, på en måte. I dag var jeg veldig fornøyd med couscousen, bortsett fra at jeg hadde et lite uhell med gurkemeien. Mer fornøyd enn søndag i forrige uke, ihvertfall...da vi endte opp med å kjøpe pizza fra Danials istedet. (oops)

Ingen kommentarer: