torsdag 6. juni 2013

Tilbake!

Jeg er muligens tilbake. Det siste halvannet året har jeg brukt på å være mamma, student, kone og kreativ. Jeg har skaffa meg hobbyverksted hvor jeg lager ting som jeg prøver å få solgt i min nye etsy-butikk, drikker te og lager videoer. Ja, jeg har begynt å videoblogge.
Bilderas fra verkstedet:
 Ryddig hylle, rotete bord, vindu med lys inn.
 Idetavle
 Wall of stuff
Doktoren har parkert her

Det jeg egentlig skulle si noe om i dette innlegget var at jeg lenge har hatt lyst til å lage et bidrag til skissedilla sine konkurranser. Så nå har jeg gjort nettopp det.

Bildet er vel omtrent et år gammelt, så langt bak ligger jeg altså med scrappinga...På mønsterarket har jeg replikert en stor versjon av et stempel jeg har med akrylmaling.

2 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Åååå, så søt denne var! Utrolig fint med den store swirlen i bakgrunnen. Og bildet er jo bare helt herlig :) Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin helg. Brit

Taya sa...

nice layout, nice photo! Thank you for your work on the sketch from Skissedilla ♥