mandag 10. juni 2013

Mer scrapping

Jeg slenger meg på enda en ukes utfordring på skissedilla, jeg.

Nå ser jeg at bildene er blitt veldig blå når jeg tok bildet av LO'en.
Bildene er tatt (selvfølgelig i motsol) en dag jeg og Einstein-luringen lekte borte-tittei ved hjelp av det enda uferdige teppet. Ettersom jeg monterte underveis, var jo det greit.

Det teppet er ferdig nå. Ble kjempefornøyd. Var vanskelig å få tatt bilder av det, da. Det var en liten gutt som på død og liv skulle gå på det...
I følge ravelry-prosjektet, så starta jeg på dette 12.februar 2009. Det har med andre ord vært med på to flyttinger før det ble fullført...Bedre sent enn aldri?

In other news: Jeg har eksamen i morra. Jeg vet ikke hva jeg skal si om det. Aner ikke hvordan det kommer til å gå.

2 kommentarer:

Scarlett sa...

What a cool and fun take on the sketch! Love the cut out photos and flowers!! Thanks for playing along @ Skissedilla :) Scarlett

Taya sa...

wonderful work.Thank you for your work for the blog Skissedilla ♥