onsdag 3. desember 2008

par nr. to, ferdig.

Nå er det andre paret med fiddleheads ferdig.
Og julegavestrikkinga går sakte, men sikkert mot slutten.
Jeg skal strikke følgende, før jul, nå:

-to par votter med fôr, på bestilling fra bestemor, må være ferdig før den 16.
-en "snusdåsevarmer" (kommer tilbake til den, når jeg skal jobbe med den)
-to luer (en i alt det grønne restegarnet, og en med svarte og hvite striper)
-bli ferdig med det siste fiddleheads-paret
-en og en halv vott. (er ferdig med en halv, allerede)
-cardigan for merry (har starta)
-muligens et vottepar til, eller sokker
-stripete herresokker
-en yogasokk (har strikka den ene allerede)
-Jeg og min kjære må bli ferdig med CD-en vår, smakebiter på den kommer kanskje når vi er ferdige.

I tillegg, skal jeg male en julegave, og lete opp en julegave til en gutt på snart seks år, vil gjerne ha forslag på den, forresten...

Personlig syns jeg at dette er fulstendig overkommerlig...hihi. Det året jeg gikk på grunnkurs, hadde jeg 24 dager til jul og 24 gaver to go...nå er det 21 dager til jul, og på den tida skal jeg ha ferdig 11 gaver, syns det skal gå fin-fint.

3 kommentarer:

Beate sa...

Kjempe flotte votter det der!

Ingeborg sa...

Så det betyr at du har kapasitet til 13 gåver til? For i så fall kan eg godt trenge litt hjelp! ;)

Anonym sa...

Veldig flotte votter!!
Imponert over strikkefedighetene dine, og alt du kommer til å få tid til før jul..