lørdag 20. desember 2008

Invitasjoner

Tror dette er en typisk picture-heavy post...

Jeg er den første til å innrømme at jeg er kjempesøplete!For ni dager siden, hadde jeg invitasjonsverksted hvor vi lagde invitasjoner til brullupet mitt. Det gikk for seg. Mens min kjære var på jobb (han bestemte seg for ikke å gå i veien), klipte og limte vi stort sett hele dagen, det føltes nesten som Grunnkurs på Formgivning igjenn...hehe. Jeg er heldig som har så flinke venner, forresten!
Utforminga av invitasjonene (og bordkortene, de skal mætsje), lagde jeg og forloveren min noen uker tidligere.
Vi har tatt litt av med noter og perler, det skal også være fellesnevneren i annen dekorasjon. Man er jo et kreativt menneske, så man må jo nesten bruke det til en sånn viktig ting i livet.
Det er forøvrig bare i skrivende stund 26 uker til jeg skal gifte meg! Og hvor merkelig føles ikke det?! Uansett; jeg lar bildene snakke for seg.

3 kommentarer:

Papirkurven sa...

Riktig flinke er vi!

how to make cool tag-liste:
http://phy3blog.googlepages.com/Beta-Blogger-Label-Cloud.html

Ingeborg sa...

Du verden! Det er meir jobb enn ein trur før ein startar ja. Og når du gjer det så kreativt og flott som dette tek det iallfall tid! Men det er verd det :)

God jul!

Anonym sa...

De blei veldig fine, da! Flere burde ta seg tid til å lage egne invitasjoner og bordkort. Det blir jo så evig mye finere, og mye mer koselig! :D