mandag 22. desember 2008

Jeg bare MÅ vise fram!

...Julegaven jeg kjøpte til meg selv, under dekke av at jeg trengte den, ettersom min største heklekrok er størrelse 5,5, og jeg absolutt trengte en i størrelse 9 til den nest nest siste gaven jeg skulle lage selv...
Har hatt lyst på knit piks-pinner leeenge, men en heklekrok er ikke noe å blåse av, det heller...
Hærreguuud så pen den er, for ikke å snakke om at den er utrolig god å hekle med!
Ellers, så må jeg få meddele at jeg så Max Manus i går, fantastisk film! Den er VIRKELIG å anbefalle! Det var veldig mye som var fantastisk, jeg nevner i fleng, sånn sett bort i fra skuespillerprestasjonene, som også var helt på topp, så var det utrolig mye godt som hadde fåregått sånn ellers også...sminke, kulisse, hår, kostyme, visuelle effekter forøvrig, og musikken var veldig god.
Ihvertfall...
Jeg strikka på kino for første gang, jeg strikka opp omtrendt et nøste på begynnelsen til en lue i løpet av filmen. Sånn går det, som jeg sa til hun vi så filmen sammen med, når jeg tar meg litt vann over hodet, da strikker man julegaver på kino 20. desember. Ihvertfall så var det enkelte som var litt inponert over at det ikke var noen feil i strikkeriet, da...meg selv inkludert, jeg hadde jo regna med at det måtte fikses noen feil når jeg kom hjem...men ingen feil, faktisk...jaja, to rette, to vrange er jo ikke det vanskeligste.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil også være så flink til å strikke at jeg kan gjøre det på kino :P Har tenkt til å strikke meg tøfler i jula, da. Så får se hvordan det ender opp ;)

Jeg fikk sletta kommentaren din uten at jeg mente det, jeg .. Eller: bloggen min sletta de når jeg godtok de..

Jo, jeg kom over de tilfeldigvis på youtube, jeg det med å brått dumpe over enkelte klipp, og til min store glede klarte jeg å dumpe over det med Knauskoret :D Må ha vært gøy å se det selv, da.

Anonym sa...

Kommenterer her også, jeg. I tilfelle du ikke sjekker på den andre igjen.
Ja, jeg hørte Hansi fortalte det da jeg spurte om ikke Knauskoret var noe studentkor i Trondheim, og da fikk jeg høre hele opplegget samt at Rune helt klart har vært der :P Det er jo artig. Hørte også fra Hansi at Rune hadde arrangementer også, men ikke visste jeg at de også lå på nett. Det må jeg jo sjekke ut :D

Og forresten. Er den heklepinna så sinna svær det ser ut som om den er, eller juger bildet? :P