lørdag 3. januar 2009

< /2008 >

Jepp...
2008 er over.
Godt nyttår, folkens!

Nå har det seg sånn...at 2009 skal bli et enda bedre år enn 2008, og mine nyttårsforsetter er:
-stramme inn litt på dietten igjenn (man skal jo gifte seg i juni)
-skaffe jobb
-spise mindre sjokolade
-bake mindre
-kle ordentlig på meg hver dag
-synge mer
-dirigere mindre
-prøve å holde meg til et prosjekt av gangen (som om)


Jeg trenger ikke legge ut om hva de enkelte pungtene betyr, ettersom de stort sett sier seg selv. Det har seg dessuten sånn, at ettersom jeg har gått på skole stort sett så lenge jeg kan huske, så føler jeg som oftest at det er i august det er nytt år, og det er da det er merkelig nok lettere å holde forsetter...

3 kommentarer:

Beate sa...

Ønsker deg et godt og kreativt nytt år!

Anonym sa...

Godt nytt år! :D Jeg har blitt inspirert av å se bloggen din, så nå skal jeg prøve meg på litt strikking selv igjen :P

Nei, da var den heklekroken litt mindre enn jeg forestilte meg, men fortsatt ganske stor, da. (Sorry seint svar. Fikk aldri somla meg til å svare :P)

Zaz sa...

hello you two *waves* happy new year and anka i hope you keep your resolutions.
so i understood you're going to wear dresses on a daily basis?! (i used the online web translator from nowegian to french :-D)