fredag 6. juni 2008

I sommervarmen.

...Er det fint å være ute.
Nå er det nesten litt for varmt, så vi (Jeg og min Kjære) syns faktisk at det er like fint å sitte i skyggen.
Bildene er tatt mens vi satt ute. Jeg strikker i skyggen, mens min Kjære leser krim for meg, det er kos, det...jeg er så heldig som har en lesevillig Kjære.

Boleroen til min mor ble endelig ferdig (hun trengte den ikke likevel til akkurat den datoen hun oprinnelig skulle ha den), det var et ganske interessant prosjekt, selvom blonden rundt kanten var veldig langsommerlig arbeid.Mitt andre prosjekt som jeg skal fortelle om i dag, er babyjakke nr. to. Den skal bli til fetter bitteminst og er strikka av selvfarga kasjmir. Når jeg først strikker på den, går det ganske radig. Jeg er ferdig med et erme og nesten hele bolen, nå. Den har et veldig søtt flettemønster, som jeg har insett at ikke egentlig kommer godt nok fram når garnet er så spragla, men det kan jo hende at det er fordi det er så smått også...

1 kommentar:

amylin sa...

Skulle ønske det var så varmt igjen. Her øser det ned. Ha en god helg.