søndag 29. juni 2008

Elefanten

Elefanten min er helt ferdig, nå.
Se så søt!Jeg gav den bort til Lillesøster som fyllte 16 for ikke så lenge siden.
Hun syns den er kjempefin og driver å lurer på hva den skal hete...Kjæresten hennes lurte på om det ikke er vanskelig å strikke en sånn...
Det var det forøvrig ikke, selvom jeg syns at hekle-oppskrifter på engelsk er hakket vanskeligere enn på norsk...
Det vanskeligste var å feste hodet til kroppen.
Neste gang jeg strikker denne, (noe jeg ikke egentlig tror blir så lenge til, ettersom KusineLiten ble litt forelska i bildet i oppskrifta) skal jeg stappe mer vatt inni.

2 kommentarer:

frøken ij sa...

ååå! den var bare helskjøn! :D hvor har du funnet oppskriften? ha en fin uke :)

Marianne sa...

Seriøst. Den var vanvittig søt og fin! Blir nesten misunnelig på søstra di :P
Blir imponert over dine håndarbeidsevner. Skulle hatt noen sånna selv :P