onsdag 18. juni 2008

Anka reiser snart...

...på sommerleir hvor jeg skal være leder for barn.
Da har jeg med meg strikketøy, selvom jeg ikke er sikker på hvor mye jeg får strikka på leir, da...det går jo forståvidt ann å strikke på ledermøter og når barna har lagt seg. Hadde ihvertfall tenkt å vise fram litt hva jeg har gjort nå i det siste, før jeg reiser.
For alt jeg vet, kan det hende at jeg får blogga litt før jeg drar på lørdag, men det er såvisst ikke sikkert...
Ihvertfall...
Her er produksjonen;

Junisokkene er påbegynt og jeg håper på å bli ferdig før juni er over. Mønsteret er ganske greit å strikke, egentlig, og nå bruker jeg av alpakkarestene mine...det er jo lurt!
Jeg har også begynnt på et par jaywalkers, det er et fantastisk mønster, forresten! Anbefalles! Bruker av et fabel-garn jeg fikk av en strikkekompis, det kan ha vært i mai?
Siden sist, har jeg blitt ferdig med min andre babyjakke, av mitt selvfarga garn... Jeg har fremdeles like mye garn igjenn etter denne jakka, så jeg har tenkt til å strikke en babybukse som skal være til...
Og et pinwheel babyteppe...! det var gøy å strikke. Enkelt og greit og det gikk radig. Har hekla en kant, men det krøller seg litt , det hjalp å dampe det, men jeg tror det blir bedre når det kommer i bruk...
Har vært en del strikking, selvom det ikke har vært så mye blogging, bare så dere vet det!

Tjolahopp!

1 kommentar:

Frk.Badegakk sa...

Jeg har akkurat det garnet i jaywalkersene dine, og jeg har lyst til å lage akkurat makne sokker!!!!!! Det ble kjempefint i det garnet, ikke rotete eller noe!

Hvordan jeg hekler teppet?
Om jeg ikke husker feil la jeg opp 380 masker og hekler staver hele veien. Frem og tilbake, frem og tilbake. Det blir veldig mykt, - og varmt. Ser ut til at ullageret holder til de siste 50 cm også=D

Flott torsdag til deg=)