onsdag 25. mars 2009

Maling

Jepp!
Jeg maler. Så ofte som inspirasjonen strekker til.
Nå skal jeg vise fram det trønderske fenomenet russefrakk, og mitt bidrag.
Jeg har akkurat levert årets første, en smurf med kaffekopp.
Den satt langt inne, men ble veldig fin når jeg ble ferdig.
Dette er min egen, fra 2007, før den ble nedkrota av medruss...
Ellers er dette et utvalg av tidligere russefrakker som jeg har malt, med hjelp fra Unni, min russefrakkmakker. Hun skal sende meg de bildene hun har, når hun finner dem. Jeg håper hun har noen av resten, for det er et par til...
Hvis det tilfeldigvis skulle være noen trondheimsruss som leser bloggen min, så er ikke det å ha et Anka-bilde på ryggen i russetida kjempedyrt.

3 kommentarer:

mono sa...

Milde banan - så utrolig flink du er til å male!!! =)

Magaki sa...

Ha! Artig Snøhvit!

Monai sa...

Så mange flotte russefrakker.Du er skikkelig flink til å male.