fredag 20. mars 2009

Det skumleste jeg har gjort

...har jeg gjort i dag...
Det var nemlig å klippe i strikketøyet...
Ja...min mor hadde sydd to sømmer jeg skulle klippe i mellom, og det gikk bra, men det var likevel fysisk vondt, rett og slett ubehagelig.
men det funka, og nå har jeg sydd inn også, så nå håper jeg bare at det ikke rakner. Det ser bra ut.
Note to self:
Neste gang jeg skal strikke en jakke på denne måten, så må jeg ha mer enn seks oppklippsmasker. (og ihvertfall ikke fire, sånn som det står i oppskrifta)

I løpet av morgendagen, er nok frontene og halskanten ferdig, tenker jeg, og da er jakka klar til avsending.

7 kommentarer:

Anonym sa...

:-) Ja det ER skummelt å klippe - men det går jo som oftest bra da ;-)
Flott jakke dette, så det er jo verd å "svette" litt for da.
Ha ei fin helg

Beate sa...

Så flott jakka ble. Huff ja, det er skummelt å klippe i strikketøyet, men det er alikevel bedre enn å strikke fram og tilbake spørr du meg.

Elin Osa Søreng sa...

Så tøff du er! Jakka blir flott, og bestiller`n av denne blir nok kjempefornøyd!

M sa...

Jeg har enda ikke turdt å klippet i strikketøy. Sender det heller til mormor ;)
Jakken er kjempe fin!

Ingeborg sa...

Du er så kjapp! Jakka vart kjempefin :) Heldige mottakaren! iss eg skal klippe i strikketøy nokon gong oppsøkjer eg deg ;)

Magaki sa...

Oj, du er en modig kvinne :)
Jakken blir utrolig fin.

Papirkurven sa...

synes du er modig jeg!
sushien ble så som så, juksa jo litt ved å ha kokt scampi. Men blir gjerne med ut å spise en gang!