onsdag 7. januar 2009

Tepper

I løpet av de neste tre ukene, skal jeg to ganger i dåp. Førstkommende helg skal jeg være fadder for Fetterliten. Og to uker senere skal jeg i dåp til KusineBitteminst.

Den første beskjeden man fikk, var at dåpen til KusineBitteminst skulle være i jula, så en gang i november strikka jeg et teppe i dåpsgave.
Nå ble dåpen utsatt, så teppet har ligget her en lang stund. Nå er jeg akkurat ferdig med et tilsvarende teppe til FetterLiten.
Begge teppene har navn på. Jeg har ikke spurt de respektive foreldre om det er greit at navnene blir lagt ut her på bloggen, så jeg har triksa det til litt, sånn at de ligger oppå hverandre på bildet. KusineBitteminst sitt teppe ligger oppå FetterLiten sitt, sånn at det skjuler navnet hans.
Jeg er ganske fornøyd med meg selv. For å si det enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

De teppene blir nok populære og vil varme de små godt.
Savner litt info om hvor du fant det flotte mønsteret, garn og pinner jeg da ;)

Ingeborg sa...

Kjempestilige!! Mønster?