mandag 1. september 2008

mandag 1. September

Så er det september, folkens, og høsten nærmer seg. Eller er den her, alt?

I dag er jeg blitt ferdig med prinsessegenseren til KusineLiten. Det har vært et veldig morsomt prosjekt, jeg liker å strikke små ting, de blir ferdige fort. Jeg er veldig fornøyd, og gleder meg til å gi den bort. Neste til små kusiner, er noe i bomull til KusineBitteliten.


En annen ting jeg har blitt ferdig med i dag, er dette maleriet. Det er evigheter siden jeg har malt(FetterBlåruss sin russefrakk teller ikke), og jeg er desto mer fornøyd. Dette maleriet ble påbegynt for en god stund siden, og er en gave til ei venninne, som tilfeldigvis også har bursdag i dag, gratulerer med dagen!
En stund nå, har jeg gått rundt å sikla på et dalegarn-mønster, en genser, med lus, den skal ha broderi på bærestykket. Jeg er delvis ferdig med bolen og nesten ferdig med det første ermet. Den skal ha rundfelling, noe jeg ikke har gjort før, men jeg innser at det blir minimalt med montering, noe som virkelig er til å rope hurra for!

Tjolahopp!

5 kommentarer:

Monica Therese sa...

Utrolig kul farge du hadde på den Calorimetryen din =)
Og det bildet du hadde malt var vakkert,jeg elsker sånne bilder,men eier dessverre ingen =(
Kisunene dine er noen heldige små frøkner ;)

Monica Therese sa...

haha...kUsInene dine var det jeg skulle skrive ;)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott prinsessegensar du har strikka!! Har tenkt lenge på å strikke den sjølv..., men det er alltid så mange prosjekt... ;)

Strikkerier sa...

Så flott maleri!!!
Du er flink, ja..

Forøkt meg med noe maling en gang jeg å, men fant etterhvert ut at det ikke var noe for meg..
Så nå holder jeg meg til strikkinga; )

Anonym sa...

Fantastisk maleri!! NYdelig!!