mandag 15. september 2008

Liten oppdattering

Nå er gensern min ferdig!
jeg er så fornøyd med meg selv at det halve sikkert kunne vært mer en nok.
(Jeg er fulstendig klar over at jeg ser litt pjuskete ut på bildet, jeg er syk.)
Og jeg jobber for harde livet med jakken til kusineBitteliten, målet er å få postlagt den, kronegenseren til KusineLiten og alt babytøyet til Lillebroren i løpet av uka, nemlig.
Og jeg begynnte akkurat på det andre ermet, så det går jo framover. Jeg har begynt å forstå alle som misliker å strikke i bomull...det er skikkelig hardt, og så har jeg følelsen av at det går saktere enn med ull...

3 kommentarer:

Ingeborg sa...

Du er så effektiv! Kjempefin genser altså :) Syns du såg bra ut eg.

frøken ij sa...

lekker genser! og søt jakke :)

Anonym sa...

Flott genser det der.

Du har liksom fart på pinnene.

Sjekk bloggen min, er en utfordring til deg der.