fredag 22. august 2008

Akkurat nå

-Et innlegg om pågående arbeid.

Det skjer mye her, og selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å ikke drukne meg selv i prosjekter, nå som jeg liksom skal være flink student...

...Så blir det selvfølgelig enkelte prosjekter likevell...

For det første har jeg strikka en calorimetry, i skrikende oransj, i fadderukas ånd.
Det er nødvendig å nevne at jeg har T-skjorte i samme skrikende farge.

Augustsokkene går det relativt trått med, jeg syns liksom ikke det går noe framover, og det ble jo ikke bedre av at jeg nesten var ferdig med skaftet, da jeg innså at jeg hadde strikka mønsteret feil hele tida, og måtte rekke opp igjenn...

Påfugl-sjalet er et prosjekt som er av det litt mer krevende kaliberet. Jeg har gleda meg til å begynne på det lenge. Jeg bruker garn som min Ravely-venninne, Zaz har sendt meg til dette formålet.

Det siste prosjektet for øyeblikket, er en genser til Kusineliten (som begynte på skolen nå nettopp, det er helt utrolig så fort de vokser). Den skal ha rosa og røde striper og en krone av sølv på brystet. Hun kommer til å gå helt fra konseptene.

Det var alt for denne gang, vi snakkes snart igjenn.

2 kommentarer:

Ragna sa...

Det påfuglsjalet ser spennende ut! Har du noen bilder av hvordan det skal bli seende ut når det er ferdig?

frøken ij sa...

takk for hyggelig kommentar :) enig med ragna, spent på å se påfuglsjalet ditt. har lyst å begynne på et sjal jeg også, men har ikke kommet så langt enda. men jeg har jo hele høsten på meg :) ha en flott uke!