fredag 1. august 2008

Pippisokkene mine!


Jeg kom over denne drops-oppskrifta her en dag, og jeg bare MÅTTE strikke dem.
Jeg ble akkurat ferdig. Jeg elsker dem, helt enkelt.


Nå reiser jeg til Praha sammen med Strindheim Tensing i morra TIDLIG...vi skal møte på Værnes klokka 5 i morra tidlig.
Det blir gøy, og det kan hende at jeg tar noen bilder, så jeg kan dele opplevelsene. Vi skal på Europeisk YMCA-festival. Personlig skal jeg være voksen og påpasselig. Og jeg skal strikke. Når jeg kommer hjem, skal det forhåpentlig vis ikke være så mange UFOer...hihi

7 kommentarer:

Beate sa...

Kjempe flotte sokker!

Kos deg i praha på festival. Jeg skulle gjerne ha vært med på festival.

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte sokkar!!! Kos deg mykje på tur!!

Ragna sa...

Så fine de var! De må være deilige til høsten, feks inni støvler :-)

Frk.Badegakk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frk.Badegakk sa...

De var kjempeskjønne da!
Flotte saker!!!!=D
Så forresten ut som dere har hatt en kjempeherlig tur!!! *litt misunnelig*

Frk.Badegakk sa...

Jeg har forresten en hyggelighet til deg i bloggen min=)

Monica Therese sa...

Vanvittig tøffe pippi sokker =)