torsdag 31. juli 2008

Endelig ferdig!

I mai var månedens tema på Norsk strikkeforum regnbuens farger. Jeg starta da på et "Lizard ridge" i regnbuegarnet til Kauni.
Til å begynne med, strikka jeg en firkant om dagen, og tenkte som så at, "ja, da blir jeg ferdig til ca 24. mai" men det gikk saktere og saktere, jeg er jo desuten kjent for å ha flere prosjekter på en gang, så...
Og de siste fire lappene var desuten utrolig kjedelige å strikke...
Nå har jeg endelig fått montert det og hekla kanten (den er skikkelig trøff). Og vidunderet er klart til å vises fram!

6 kommentarer:

Beate sa...

Wow! For en jobb, og ikke minst, for et flott teppe!!

Karen sa...

Så fint det teppe er da! Kjempeflotte farger!

Ingeborg sa...

Ohlala! Råstilig!

Ragna sa...

Lekre farger på teppet! Skjønner ikke hvordan du klarer å gjennomføre sånne store prosjekter :-)

frøken ij sa...

skikkelig flott teppe :)

Anonym sa...

Hei. Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din mens jeg lette etter en måte å forstå hvordan man strikker dette teppet på. Jeg har skjønt en del, men ikke alt.. Kunne du tenke deg å hjelpe meg med en kort forklaring? I såfall ville jeg blitt veldig glad.:)
Ha en fin dag.
Vennlig hilsen Mari Stokkebryn maristok@stud.hist.no