lørdag 26. april 2008

Aprilsokker!




Da var jeg ferdig med aprilsokkene mine.
Oppgaven var å strikke fletter. Jeg strikka viking socks.
De var en fornøyelse å strikke.
Fletter gjør ting litt mer interessant, egentlig...
Jeg vet ikke om det vises så veldig at det er fletter på bildene, men det er det altså. Jeg har bestemt at siden Garnkurven sikla sånn over dem da hun var her sist, skal hun få dem, hvis hun fremdeles vil ha dem, da...


Nå venter jeg bare på mai-mønsteret...
(og avstemmninga for månedens tema på NSF, så jeg kan vise fram til mine blogglesere hva jeg lagde som bidrag der...)

5 kommentarer:

Babben sa...

Hei! Så fine dine vikingsokker ble! Jeg likte også det mønsteret veldig godt :-)

Havfrua sa...

Kjempeflott sokker, skikkelig gla farge. Her strikka samme mønster selv. Kjempemorro

Magaki sa...

Flotte sokker i flotte farger :)

Kath sa...

herlige sokker!!

Papirkurven sa...

Jeg er nesten litt sjalu på alt du rekker jeg!