fredag 11. mars 2011

Anka rosablogger...

Hei bloggen!
Jeg tenkte jeg skulle dele med dere fantastiske lesere de nye tingene som gjør livet mitt så innmari mye bedre og mer fantastisk enn før! Det første er denne fantastiske matboksen, for let's face it: det er dyrt å skulle kjøpe mat i kantina hver eneste dag på skolen, selv om det selvfølgelig er mye mer glamorøst. Jeg fikk denne vidunderligheten av Pernilla i bursdagsgave, fordi det er mye morsommere å ha med seg mat når man har en fin boks å ha den i!
Og den er stor og fin også! Og har plass til alle de sunne (eller mindre sunne) tingene som man trenger hver dag. I den oransje boksen er det en halv apelsin, i den grønne et halvt eple og så er det fremdeles plass til et yoghurtbeger, to brødskiver og to teposer!
I vinterferien var jeg på besøk hjemme i Trondheim. Og da var jeg innom en fantastisk designbutikk som heter Ting. Der har de bare kule og fantastiske ting og jeg falt bare så pladask for denne vannkokeren at jeg bare MÅTTE ha den! Den er jo bare så mye vakrere enn den gamle! og siden det stort sett er jeg som drikker te her i huset, så måtte jeg jo bare kjøpe den!
Har du kjøpt noe fint i det siste?
Ha det så lenge, søtinger!

3 kommentarer:

Charente sa...

Herlig, herlig.

JWH sa...

Kjære vene...

Ingeborg sa...

Takk for hyggelig kommentar! Ante ikke at vi var i samme båt :) Jeg går ut 3,5 uke før, men uansett - tida går fort nå merker jeg! Lykke til, Anka :)