torsdag 28. januar 2010

malerier

Nå som eksamen er ferdig, har jeg fått malt litt. Det er ganske befriende.
For det første, er jeg blitt ferdig med dette bildet. Det er ei klokke. Jeg kjøpte urverk og visere(viserne har jeg modifisert). Jeg er ikke helt sikker på om klokka går helt sånn at det er mulig å si hva klokka er enda...det er litt for mye struktur i urskiva til at jeg vet det helt før om et døgn...det kan jo hende at viserne stopper underveis fordi de ikke kommer videre... :P

Og siden jeg først var inne på malerier, så tenkte jeg at jeg kunne vise fram dette, og spørre om det er ferdig? Det har stått sånn siden i august eller september, og nå vet jeg ikke om det er ferdig eller ikke...da jeg satte det fra meg, så var det ikke ferdig, men nå vet jeg ikke lenger, er blitt så vant til å se det sånn... Bildet av bildet er ikke helt godt, men hvis det er ferdig nå, så må jeg jo ta et nytt bilde av det uansett...

2 kommentarer:

Silje sa...

jeg synes du kan erklære maleriet for ferdig! Det ble nydelig. For et fantastisk talent du har :)

Charente sa...

Du er så utrolig flink og kreativ så du får denne av meg:

http://3.bp.blogspot.com/_qj9zLQZY1j0/Stg0Q73B9VI/AAAAAAAABBo/6C8JknnW3JU/s320/award.jpg