søndag 1. februar 2009

Tiara og nerdevotter.

Jepp!
Jeg hadde en fiks ide om at jeg skulle prøve å lage min egen tiara...
Nå tror jeg at jeg er ferdig.
Og jeg innser at jeg muligens ser litt rar ut med tiara, når jeg ikke har fiksa hår eller noe sånnt...
jepp...forfengeligheten lenge leve!
Hva syns dere? er tiaraen fin nok?
Det andre jeg innser at jeg ikke har sagt noe om, er nerdevottene som min kjære fikk til jul...
De skal selvfølgelig bæres sammen med binærskjerfet, som han fikk i fjor...
den ene votten har (husker ikke akkurat nå hvor mange) desimaler av pi og den andre har desimaler av e.
Det syns jeg er litt morsomt, nemlig.

Anyways.
Tjolahopp!
Följ min blogg med bloglovin

7 kommentarer:

Beate sa...

Tiaraen ser kjempe fin ut :)

Å vottene var skikkelig tøffe!

Magaki sa...

Kjempenydelig tiara :)

Anonym sa...

Tiaraen var kjempefin. Utrolig gøy å lage sånt selv, da :D

Og de vottene til Rune rocker :D Så de i jula. Du er så flink til å strikke at jeg er skikkelig misunnelig ;)

Anonym sa...

Du strikker faktisk helt geniale ting. Vurdert å bli etsy-millionøse?

Vero sa...

Haha nerdevotter! Tøft!

Zaz sa...

the tiara is very different, i could not have imagined it at all.

it's fun!!! like bobbles all over, you're going to be bobbly with energy, i am sure :-)

are these sweet water pearls?

Beate sa...

Har du sett denne lua? Den burde du vel ha laga..
http://lizziemcguirephotos.googlepages.com/mathgeekhat