søndag 16. november 2008

Litt fler julegaver.

Nå er jeg ferdig med en julegave, ihvertfall. Den er strikka etter samme oppskrift som den grønne gensern som jeg jobber med, men som nok må vente litt (det er bare ermer igjenn). Jeg er skikkelig fornøyd med den, den ble skikkelig fin, og jeg vet at mottakeren kommer til å se fantastisk ut i den.
Jeg kjøpte morsomme knapper, siden jeg strikka i så kjedelig farge. Tenkte som så, at knapper kan jo byttes ut, hvis damen vil ha noe mer nøytralt, men jeg nekta å bruke såppass mye tid på noe som jeg ikke viste om hun kom til å bruke, på grunn av fargen, liksom...hun er litt kresen. Til alle som kjenner henne, så vet de vel kanskje hvem det er, nå...

Er snart ferdig med det andre paret med fiddleheads, og det første paret er ferdig.

Kjolen er snart ferdig, den og. Tenker jeg skal prøve å bli ferdig med den i løpet av og morgendagen.

4 kommentarer:

Pillen sa...

Masse fint du oppdaterer med. Vottene virker supervarme og deilige i tillegg til at de er kjempefine!

LivM sa...

Her var det mye fint, både votter, jakke og kjole. Heldige de som får så fine julegaver!

frøken ij sa...

skikkelig flotte votter, både farge og mønster :) og det lille man så av jakka så jo lovende ut, heldig den som får den gaven!

Anonym sa...

Mye flott her, det blir nok noen glade gaveåpnere på julaften. :)