onsdag 6. oktober 2010

Smykketrær

Så...
Jeg går på skole. Og før jeg tar høstferie hjemme hos mamma og pappa, så tenkte jeg at dette var jo verdt å vise fram, på et vis...
Oppgaven er "knagg" og vi må lage 20 stykker. Materiale: "ready-made" eller keramikkleire (som skal brennes)
Jeg har valgt å lage smykketrær (små trær til å henge smykker på) i keramikk. Og nå før jeg tok ferie, så satte jeg allesammen inn i ovnen for råbrann (den brannen som gjør den tørre leira om til keramisk gods, så vet dere det...).
Legger ut noen bilder nå av tørre smykketrær. For gøy så satte jeg alle sammen opp i rekkefølge etter høyde før jeg satte de inn i oven. Det var litt lurt også, for de største tingene skal helst stå øverst i ovnen.

Sånn for egenreklamens skyld: når disse er ferdig råbrendt og overflatebehandla (da blir de hvite og lakkert blanke) og et par er blitt gitt bort som julegaver, så legger jeg resten ut for salg i Epla-butikken min. Sier fra når jeg har gjort det også...

2 kommentarer:

Charente sa...

Herlige trær det der Anka, skal følge med på butikkannonseringen din.

Strikkelena sa...

Så stilig, de var veldig fine.