fredag 11. juni 2010

Prosjekt Galtvort

Ok, så det er ingen hemmelighet at jeg har vært Harry Potter-fan over halve livet, nå, så jeg håper det ikke kommer som noen overraskelse at jeg har gjort dette...
De fire hus-sokkene gjør at det eneste jeg er litt muggen for akkurat nå, er at jeg ikke har fire føtter, for da ville jeg ha gått rundt i alle fire på en gang...
Men stort sett er det Håsblås og Ravnklo som er på føttene mine...jeg syns de blir litt oversett, nemlig...Den første sokken ble gjennomført i 2008, så jeg syns jeg har vært flink som har fullført nå nettopp...tok jo bare to år, liksom...
Men jeg har enda et prosjekt i tankene, jeg skal strikke fire skjerf i hus-fargene også...var og henta garn som jeg har kjøpt fra USA på postkontoret i dag (og betalte en formue i toll, den grensa må heves snart, altså...).

I tillegg har jeg et vennepar som venter tvillingutter i august (jeg og min kjære har gitt dem navnene Rabalder og Lurifaks, for å ha noe å si), så jeg strikker for harde livet, i blått og grønt...hehe.

6 kommentarer:

gyldenkron sa...

Knalltøffe sokker.
Ha en fin helg

Marianne sa...

Nei, så tøft :D Og jeg syns da virkelig to år er kort tid på noe sånt! ;) Langt innafor! :P

L sa...

Vi har "adoptert" navnene dere har funnet på, for vi syntes de passet så bra. De skal få ordentlige navn også da, men kjære barn har jo som kjent mange navn, så inntil videre heter de Lurifaks og Rabalder. :)

Elisabeth sa...

Jeg er så utrolig imponert! Jeg skulle ønske jeg var like flink til å strikke!

Annette sa...

Hei, de sokkene var bare dødskule tror du jeg kunne fått opskriften?

marit sa...

Kjempe kule lester, er det mulig å få oppskrift på disse.... ?

Isåfall: maritpia32@hotmail.com
Vet ikke hvordan jeg ellers skulle fått tilbakemelding... kremt... Forventer det IKKE, men hadde vært suuuuuupert :D