søndag 13. desember 2009

6. - 13. desember

Jeg er en skrotnisse. Sånn er det bare, men nå skal det bli dokumentasjon av gaver for alle penga!
- Forrige søndag, på den 6. desember, stod det "2. søndag i advent Jingle Bells :)" på lappen, inni var det et garnnøste med grønt garn, to pakker med scrapping-embellishments og en kosmetikkprøve (jeg får visst en sånn omtrendt hver dag, det er skikkelig fint, for jeg er ikke noe flink til å kjøpe sånne produkter selv.
- Den 7. desember, stod det "nå kan du lage KU!" på lappen. Inni pakken var det en hvit blokk med cernit, og mer kosmetikk. (så ja, nå kan jeg lage ku, hvit med svarte flekker, det er et typisk hint til hvem som er min kalendervenninne)
- Den 8. desember stod det "Push! PUSH!" på lappen, og inni var det en punsh, noen fler stempel og mer kosmetikk, det er så fint å få scrappingting, for jeg kvier meg til å bruke penger, det er fordi jeg ikke har kjempegod råd. Men økonomien forhindrer jo ikke at jeg har kjempelyst på scrapping-ting.
- 9. desember stod det "ABCDEFG - kan du sengen?" på lappen. Pakken var fylt med scrapping-alfabeter! og mer kosmetikk!
- 10. desember stod det "nå kan du lage bie!" på lappen. og jeg hadde gjetta at det var gul cernit før jeg åpna. :P
- Den ellefte desember stod det "ventevente" på lappen, og inni var det scrappingklistremerker. To ark, faktisk!
- "chickstyle" stod det på lappen den 12. desember, og inni var det kosmetikk, og jentete stempler.
- I dag var det to lapper på pakken, på den ene stod det "st. Lucia - lysets dag, 3. søndag i advent" og på den andre stod det "Julestemning nå?" (ja, det har jeg.) Inni dagens pakke var det et nytt garnnøste, med grønnmelert garn denne gangen, og noe bling til å ha på juletreet (for eksempel) og et grønt kubbelys.
Jeg har gjetta hvem som er min kalendervenninne, har dere?

Ingen kommentarer: